Formát katalogu je důležitý

Ve světě byznysu neexistuje hodnotná společnost, která nepoužívá různé nástroje k propagaci své činnosti. Jedním z nich jsou reklamní katalogy. Prostřednictvím nich lze klientovi poskytnout spoustu informací, které ho podnítí ke spolupráci právě s ní.

První výzvou, jíž je nutné čelit již ve fázi plánování, je formát reklamních katalogů. Než začneme určovat podrobnosti projektu s grafikem a hovořit o obsahu s copywriterem, vyplatí se určit obsah katalogu. Je třeba vzít v úvahu hlavně to, zda jeho stránky budou obsahovat pouze fotografie nebo pouze text. Nebo kombinaci obou prvků? Podle toho, co bude v katalogu, závisí jeho formát. Nejoblíbenější jsou: tradiční katalog A3 skládaný na A4, skládaný triptych A4 a A4 skládaný na A5. Nejčastěji jsou vytištěny ve čtverci nebo obdélníku.

tisk brožur
tisk brožur

Vytvoření obsahu se vyplatí svěřit profesionálům z reklamní agentury. Jejich návrh na prezentaci produktu nebo služby bude záviset na formátu reklamních katalogů, které si klient vybere. Při jeho plánování je dobré vzít v úvahu nejen plánovaný obsah stránek, ale také profil reklamované činnosti a příjemce, kterého chceme oslovit. Kancelářské potřeby budou vypadat dobře v katalogu, jehož konečný formát je A4. Bude čitelný, bohatý na fotografie produktů a jejich popisy a s jeho obsahem se lze seznámit, zatímco sedíme pohodlně u stolu. Jiným případem jsou stavební materiály. Zde bude lepším řešením menší formát reklamních katalogů. Stavební dělník vloží takovou prezentaci do kapsy a sáhne po ní při dalším nákupu materiálu potřebného pro stavbu.

Snaha oslovit nové zákazníky není jediný způsob, jak můžete použít reklamní katalog. Bude to také dobrý dárek pro obchodní partnery, zákazníky a hosty navštěvující společnost. V této roli vypadají dobře katalogy ve větších formátech, skládaných na A4 a A5. Lze je schovat v kufříku nebo dámské kabelce a prostudovat je kdykoli a kdekoli.

Napsat komentář