5 důvodů, proč byste měli tisknout tradiční letáky?

Zdá se, že moderní reklama již zcela vytlačuje z trhu svou standardní podobu, tedy alespoň papírové letáky. Příjemci si na ně někdy stěžují, protože ji najdou ve schránkách nebo dostanou na ulici přímo do ruky. A pokud jste je navždy opustili, přemýšlejte ještě trochu, protože možná máme několik argumentů, které změní váš názor.

Nízká cena letáků

Náklady na tradiční leták jsou opravdu malé a samozřejmě podstatně menší než například reklama AdWords. Dnes už za několik desítek korun dostaneme i tisíce kusů tradičních letáků. Bude tedy dražší je distribuovat než tisknout. I kdyby se tímto způsobem podařilo přilákat jen několik zákazníků, investice do letáků bude mít velmi rychlou návratnost.

Reklama cílená na zákazníka

Jaká forma reklamy má větší vliv na vědomí zákazníka? To samozřejmě závisí na způsobu určení targetu. Pokud se naše společnost zaměřuje na místní odběratel, pak se leták ukáže jako skvělý nápad. Mnoho uživatelů internetu již obrnilo vůči působení reklam, takže se jim prostě vyhýbají. Leták, který se týká například praní koberců, jistě zaujme víc než jakákoli reklamní kampaň nebo dokonce televize.

Hmatatelná reklama

Stále mnoho zákazníků oceňuje text umístěný na papíře. Elektronická verze je vhodná hlavně pro mladé lidi, kteří si osvojili obrazovku a digitálními technologie. Pomocí letáků poskytujete tradičním zájemcům určitou specifičnost, na kterou se mohou rychle vztahovat. Zajímavé je, že digitální reklama je také velmi prchavá, protože často zapomínáme na adresu webu, na kterém jsme našli inzerát, který nás zajímá. Často to vyžaduje tradiční poznámku na papíře.

Personalizované letáky

Stále existuje celá skupina letáků, které mohou být jakýmsi navázáním užšího vztahu se zákazníkem s cílem získat jeho loajalitu. Jedná se o letáky, které často najdeme v zásilkách spolu s objednanými produkty. Představují pro zákazníky jakýsi dárek, oceňují je, cítí se zvláštní. Nezáleží na tom, že společnost funguje výhradně na internetu, doplněním zásilky personalizovaným letákem získáváme sympatie zákazníka. Takové letáky jsou obvykle jedinečné. Mají jedinečný grafickou úpravu, tykání a mohou být také doplňkem malého dárku. Jsou považovány spíše za „poznámku“ s vděčností a jsou reklamou společnosti.

Letáky nic neohrožuje

Konečně stojí za zmínku stálá povaha letáků vytištěných na tradičním papíře. Ten tak snadno nezemře a inzerovaná kampaň pak může trvat velmi dlouho. Reklamy AdWords se počítají na určitou dobu nebo jsou omezeny podmínkami umístění a podobně. Letáky sice skončí v odpadkovém koši, ale nejčastěji se posilují hromady papírů zavěšených někde mezi papíry, což vůbec neznamená, že jsou zcela zničené.

Napsat komentář