4 nápady plakátu v sídle společnosti

Plakáty stojí málo, což dává velké dekorativní a reklamní příležitosti. Proč a k čemu využít plakáty v sídle firmy? Viz několik příkladů:

1. Reklamní plakát

Pokud hledáte způsob, jak přilákat pozornost zákazníků a vystavit svou nabídku-například v kanceláři, čekárně nebo v kabinetě – je pravděpodobné, že není lepší nápad, než reklamní plakát společnosti. Takový nosič lze umístit ve výlohách, nad recepcá nebo na libovolném místě. Na plakátu můžete informovat o aktuálních akcích, novinkách v nabídce nebo jednoduše pozvat k návštěvě společnosti.

Reklamní plakáty fungují jak v kinech a obchodech, tak například v ordinacích lékařů, kosmetiček a různých pojišťoven či servisních společností. Takové médium zpříjemní čas čekajícím, zákazníkům i zaměstnancům. Zajímavý design plakátu bude plnit nejen informační, ale i dekorativní funkci – oživí detaily interiéru.

2. Kancelářský dekorativní plakát

Dekorativní plakát samozřejmě může plnit i reklamní funkci. Stále více společností však nepovažuje plakát za doplněk, ale za jeden z ústředních prvků, které doplňují aranžaci. Plakáty úspěšně nahrazují obrázky, kalendáře a dokonce i tapety. Jsou poměrně levné a s možností personalizace a vlastního designu se plakát zdá být nejlepším nápadem, jak oživit nebo doplnit detaily interiéru.

Jako dekorativní plakát může zobrazovat reprodukci oblíbených děl, ikonické fotografie, postavy, typografie nebo abstrakci. Navíc si za relativně málo peněz můžeme objednat plakát oblíbené kapely, festivalu nebo představení. Dekorativní plakát je jedním z nejlepších nápadů, jak zdůraznit styl každé společnosti, obývacího pokoje nebo restaurace.

3. Firemní plakátový kalendář

Listový kalendář má všechno. Velký, přizpůsobený formát, spousta prostoru pro kreativitu a schopnost zapadnout do jakéhokoli prostoru. Kalendář plakátů je prostě praktický-můžeme ho dát zaměstnancům, zákazníkům a dodavatelům. Dokončením návrhu plakátu s naším logem získáme celoroční reklamní médium. S jeho pomocí neuvěřitelně zvýšíte povědomí o vaší značce. Plakátový kalendář je tedy ozdobou, reklamou a nápadem na dárek nebo výstavní materiál – dá se chtít víc?

4. Motivační plakát

Je to vlastně typ plakátu, který může zahrnovat všechny výše uvedené. Má však o jednu sílu více – to znamená, že dává určité nakopnutí! Motivační kalendář je navržen tak, aby přitahoval pozornost, zaujal mysl a vytvořil něco jako vizuální kofein. Co může motivovat? Může to být zábavný mem, měsíční vítěz soutěže zaměstnanec roku nebo něco, co stimuluje kreativitu a rivalizaci ve společnosti. Jako motivátor se hodí například typografický plakát – s oblíbenou citací, sloganem. Může být ve stylu komunistických hesel, např.:“ co jsi udělal pro realizaci plánu?“ „Žena pracující pro mír a prosperitu vlasti „nebo“ zde odpočívá flákač“ atd. Atd. Cokoliv, co nás alespoň trochu povzbuzuje k práci, může a mělo by zdobit stěny každé společnosti. A jak to bude fungovat-můžete snadno vytvořit další plakát připravený k boji.

Napsat komentář