Vizitky se selektivním lakem – co to je?

Moderní technologie dělají z typické vizitky stále méně nápadný aspekt firemní sebeprezentace. Ukazuje se však, že někdy jsou nejúčinnější ty nejjednodušší a klasické metody. Je však třeba poznamenat, že se nemůžete držet schematických řešení, která jsou stále méně lákavá. S ohledem na obnovení významu vizitek byly vytvořeny selektivně lakované varianty. Čím přesně vynikají?

Co jsou to vizitky se selektivním lakem?

Na začátku je potřeba poznat historii použití laku na vizitkách. Jak víte, lak má docela zajímavé vlastnosti, které umožňují zvýšit odolnost vůči vnějším podmínkám. Tímto způsobem vizitky, které jím byly potaženy dokázaly odolat většímu mechanickému poškození, jak rovněž částečkám vody a nečistot. 

Využívány byly laky lesklé i matné, jejichž hlavním úkolem bylo zpevnění vnější vrstvy vizitky. Jak se však rychle ukázalo, současně se zjistilo, že lak dokáže upoutat pozornost svými estetickými kvalitami. Od té doby bylo rozhodnuto jej používat nejen k posílení struktury vizitky, ale také ke zvýšení její estetické hodnoty. 

Tak vznikly vizitky se selektivním lakem, na kterých jsou pokryty jen drobné prvky a fragmenty celku, aby to působilo zajímavě a v jistém smyslu i trojrozměrně. 

Jaké jsou výhody vizitky se selektivním lakem?

Jak již víte, vizitky se selektivním lakem jsou především způsobem, jak zajistit větší odolnost celé konstrukce. V dnešní době se však lak využívá i k získání dalších výhod. Jaké jsou největší výhody tohoto řešení?

  • Zvýraznění fragmentu vizitky – použití lesklého laku k překrytí zvláště důležitých prvků je mimořádně užitečné řešení, které upoutá pozornost. Může vsadit na zvýraznění loga společnosti, aby bylo lépe zapamatovatelné. 
  • Vytvoření nového doplňku – použití lesklého laku bude dokonalým způsobem, jak dát nový život vedlejším prvkům na Vaší vizitce. Budou objeveny pouze pod určitým úhlem, čímž celek získá velmi zajímavý tón.
  • Zvýraznění daných barev – můžete zvolit kombinaci matného a lesklého laku pro získání kontrastního efektu vzájemně protikladných barev. 

Možností je mnoho a to vše nejen esteticky zlepšuje vzhled vizitky, ale také zvyšuje její odolnost proti poškození.

Vizitka se selektivním lakem – komu je určena?

Odolnost a estetika, které spájí vizitky se selektivním lakem, je činí vhodnými pro jakékoli podnikání. Umožňují trvalejší provedení, což je vždy dobrý nápad. Zároveň nijak neomezují možnosti barevného a tvarového výběru, takže si je může každý personalizovat podle vlastní libosti.

Vizitky se selektivním lakem jsou následky použití laku ke zpevnění vnějších vrstev těchto důležitých marketingových prvků. Následky tohoto použití se staly extrémně populární a stále častěji se používají k tomu, aby vizitkám dodaly moderní a zajímavý vzhled.

Napsat komentář